Önskelista.

I sommar fyller jag 25 år (woop!) (ÅLDERSNOJA!) och nu måste jag alltså önska mig en massa bra saker. Tänker att denna lista mest är till för mig själv och alla andra som vill ge mig något bra.
 
  • En ny telefon. Sedan smartphonens era har jag ägt två telefoner. Den första fick jag i födelsedagspresent 2011 och den andra var exakt likadan fast begagnad (efter Kalle) i något bättre skick. Båda har kroknar riktigt ordentligt på sistone, så en ny telefon är det jag behöver mest av allt. Tror mina päron har paxat den presenten (HOPPAS!). 
 
 
  • De första HP-böckerna illustrerad av Jim Kay! 
  • Ett liggunderlag som blir pyttelitet när man packar ihop det. Typ ett sånt som Kalle har. 
  • Tunn sovsäck som blir liten i packningen, t.ex. för att ha på sommarvandringar och nätter i båten. 
 
  • Träningsskor för inomhusbruk. Alltså för typ volleyboll och gymmet. Behöver inte nödvändigtvis vara lila, men gärna i någon rolig färg. 
  • Gillar den här ekologiska väskan jättemycket! Finns på Ecosphere.se och heter O my bag. (TIPS KALLE!)
 
  • Ringen Malin ifrån Carolien Hjerpe. (TIPS KALLE!)
 
 
  • Festivalpass till Way Out West och Lollapalooza! (KALLE TIPS! Iaf Lollapalooza! :)) 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0