August is the Sunday of summers.

Har försummat den här bloggen på sistone, så här kommer lite update. Detta var vad jag hittade på i augusti: 
 
Vi får börja första helgen i augusti - Olle hade kombinerad kräftskiva och födelsedagskalas på sin innergård. Typiskt bra grej! Kvällen slutade med dans på gayklubb tills stängning och dagen efter väntade den värsta bakfyllan i mannaminne. 
 
Sen blev det dags att fara iväg på Way Out West. Det var kul och blött. Liten bildomb kommer lastat: 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sen väntade en heldag med jobb i skogen tillsammans med pappsen: 
 
När jag äntligen kom hem till Malmö igen så hade Malmöfestivalen dragit igång. Jag såg Jake Bugg, Emil Jensen och Ane Brun. Ane Brun såg jag även på Way Out West och hon är en så himla bra liveartist: 
 
Andra grejer jag hade för mig i augusti: 
- Firade Kalles 28-årsdag med Taco Tuesday på Scaniabaren. 
- Var i båten en väldigt liten sväng. 
- Hade spontanfest i lägenheten trots att jag skulle jobba tidigt dagen efter. 
- Träffade Audur och Tommys son för första gången <3 
- Började släktforska och besökte mormors barndomshem.
- Hängde med Anna en dag i Stockholm. 
- Sade hejdå till Ellinor som ska bo i Skottland i höst.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0